Lidosta "Rīga" plāno investēt līdz 100 000 eiro jauna zīmola izveidē

AS "Starptautiskā lidosta "Rīga"" plāno investēt līdz 100 000 eiro jauna zīmola un vizuālās identitātes izstrādē, aģentūrai LETA pastāstīja lidostas "Rīga" pārstāve Ilze Salna.

Iepirkumu uzraudzības biroja (IUB) informācija liecina, ka lidosta "Rīga" izsludinājusi iepirkumu par jauna zīmola un vizuālās identitātes izstrādi. Piedāvājumu iesniegšanas termiņš ir 6.februāris.

Lidostas pārstāve norādīja, ka lidostas "Rīga" vidēja termiņa stratēģijā "Skrejceļš 2027" ir izvirzīts mērķis kļūt par vienu no Ziemeļeiropas aviosatiksmes centriem. Tā paredz arī vairāku lidostas attīstībai un visas Latvijas tautsaimniecībai nozīmīgu projektu īstenošanu, tostarp lidostas termināļa paplašināšanas sesto kārtu un lidostas pilsētas "RIX Airport City" izveidi. 

Salna arī atzīmēja,ka lidostas vizuālā identitāte nav būtiski mainīta kopš pagājušā gadsimta deviņdesmitajiem gadiem, bet jaunie attīstības virzieni rada nepieciešamību pēc jauna, biznesa mērķiem un uzņēmuma vērtībām atbilstoša mūsdienīga zīmola, ar ko nākotnē tiks identificēta lidosta "Rīga". Jaunais zīmols tiks integrēts attīstības projektos un kopumā aptvers visas darbības jomas, sākot ar darbinieku formastērpiem un jauno, videi draudzīgo tehniku un beidzot ar jaunā termināļa vizuālajiem risinājumiem un iekārtojumu.

Iepirkuma prognozētā līgumcena ir līdz 100 000 eiro, bet gala cena būs atkarīga no iesniegtajiem finanšu piedāvājumiem. Līguma izpildei paredzēti 10 mēneši no līguma noslēgšanas brīža, bet pāreja uz jauno zīmolu plānota pakāpeniski no 2024.gada.

Jau ziņots, ka lidostā "Rīga" pērn apkalpoti 5,38 miljoni pasažieru, kas ir 2,3 reizes vairāk nekā gadu iepriekš, kad tika apkalpoti 2,35 miljoni pasažieru.

Kopumā pērn apkalpoti 54 818 lidojumi, kas, salīdzinot ar 2021.gadu, ir pieaugums par 40%. No tiem 48 427 bijuši pasažieru reisi, kas ir par 69% vairāk nekā 2021.gadā, kad tika apkalpoti 28 694 pasažieru lidojumi.

Starptautiskā lidosta "Rīga" ir lielākais aviosatiksmes mezgls Baltijas valstīs.


Foto: Freepik