Daugavpilī vien aptuveni mēnesi kursē jaunie tramvaji, bet tiem jau sākušās problēmas. Jaunie tramvaju vagoni piegādāti no Krievijas, caur Lietuvas starpfirmu “RAILVEC”. Janvāra beigās tramvaji sāka kursēt, un jau pēc nedēļas tie sāka lūzt. Iedzīvotāji ir neapmierināti, ka 4 miljonus vērtie tramvaji nav arī ērti, kā arī, bremzējot tie rada nepatīkamu troksni.

Arī šonedēļ viens no astoņiem jaunajiem tramvajiem pat noskrēja no sliedēm, bet laimīgā kārtā neviens necieta. Viens no negadījuma iemesliem varētu būt tehnisks bojājums, kā arī vadītāja pieļauta kļūda. Kopš jaunie tramvaji tiek izmantoti, tiem jau nācies veikt remontus – pirmās tehniskās problēmas parādījās uzreiz pēc testa braucieniem, kas nozīmē, ka tos vairs nav iespējas nodot atpakaļ piegādātājam, jo tie pēc testa braucieniem ir pieņemti ekspluatācijā.

AS “Daugavpils Satiksme” inženieris Miroslavs Podjava informē, ka visus nepieciešamos darbus veic piegādātājs ar savu remontfondu un speciālistiem. Viņš min, ka “Daugavpils Satiksme” galvenais uzdevums ir konstatēt trūkumus un vākt informāciju.

Pilsētniekus satrauc ne tikai biežās tehniskās problēmas, bet arī skaņa, kas rodas, tramvajiem bremzējot.“Daugavpils Satiksme” speciālisti atzīst, ka jaunie vagoni rada lielāku troksni nekā iepriekšējie, taču šobrīd, kamēr garantijas laikā par tramvaju tehnisko stāvokli atbild ražotājs, uzņēmumam neesot tiesību iejaukties to konstrukcijā. Tomēr iedzīvotāji arī norāda, ka jaunie tramvaji neesot ērti.

Jāatgādina, ka kopējā projekta vērtība, piegādājot Daugavpils pilsētai Krievijā ražotos tramvajus, ir vairāk nekā 4 miljoni eiro. Sākotnēji projekta summa gan bija plānota 2 miljoni 400 tūkstoši eiro, taču, tā kā tie pirkti ar Lietuvas starpfirmas palīdzību, projekta vērtība sadārdzinājusies.

 

Sižeta autori:
Jevgeņijs Klimanovičs
Aleksandrs Hļestovs
LRT+

 

Spread the love